Announcements

21 nov2018
INTERPOM 2018
Pomagro zal aanwezig zijn op Interpom 2018. Aarzel niet om ons te komen bezoeken op stand 311.

28 jun2018
Libramont 2018
Zoals elk jaar zal de maatschappij Pomagro aanwezig zijn te Libramont. Het nummer van onze stand is 95-01 en is juist dichtbij de wedstrijdsringen.  Jullie zullen er een warm onthaal krijgen !
28 jun2018
Formules Najaar 2018
Potato Europe 2015

Op deze 2 en 3 september zal Pomagro aanwezig zijn aan de ‘Potato Europe’. Onze stand heeft het nummer 15. We zullen tevreden zijn jullie te verwelkomen en hopen dat jullie in groten getal zullen komen !

Volgens een 4-jaarlijks ritme doet PotatoEurope telkens één van de vier kernlanden van de aardappelteelt aan. Na Frankrijk, Nederland en Duitsland in de voorbije jaren is België in 2015 weer gastheer voor dit grootse openlucht aardappelevenement.

Op 2 en 3 september 2015 komt de hele aardappelketen weer aan bod in Kain, nabij Doornik. Professionele bezoekers zullen er met al hun vragen en problemen terecht kunnen bij experten op gebied van de teelt, materialen, verwerking enz.

Behalve een uitgebreide tentoonstelling waar de hele aardappelketen present tekent, blijft de demonstratie van aardappelrooiers en inschuurlijnen ook in België de grote aantrekkingspool. Het informatieaanbod zal verder vervolledigd worden met een uitgebreide proefveldpresentatie en studiesessies.

PotatoEurope 2015, groter dan ooit, beter dan ooit!

Website van Potato Europe : http://www.potatoeurope.com/home_fr.html

Herfst formules 2015
Herfst formules 2015
17 jul2015
Libramont 2015 !

Zoals elk jaar zal de maatschappij Brichart aanwezig zijn te Libramont. Het nummer van onze stand is 95-01 en is juist dichtbij de wedstrijdsringen.  Jullie zullen er een warm onthaal krijgen !

12 feb2015
Formules - Voorjaar 2015
18 jul2014
Beurs van Libramont 2014

17 jun2014
Opening Tienen 27/06

Vrijdag 27 juni 2014 worden de nieuwe installaties van Pomagro in Tienen feestelijk geopend. De dag wordt opgesplitst in twee feestelijke momenten. In de late voormiddag ontvangen we onze officiële zakelijke relaties. ’s Avonds nodigen we met veel plezier onze klanten-landbouwers en handelaars uit.

We doen er alles aan om van deze opening een geweldige dag te maken.

Het Pomagro-team

17 jun2014
Nieuwe website voor Pomagro !

2014 is voor Pomagro werkelijk een baanbrekend jaar.

Enerzijds investeerden we in nieuwe installaties voor de site in Tienen en anderzijds ontwikkelden we voor ons bedrijf een splinternieuwe website: www.pomagro.be. Deze nieuwe communicatietool moet het visitekaartje van Pomagro worden.

Een flink stuk van de website is gewijd aan onze producten en hun karakteristieken. Voor onze klanten en alle andere geïnteresseerden is er bovendien de mogelijkheid om van een aantal producten de technische fiches op te vragen. Als uniek en innoverend bedrijf van bij de start, moet Pomagro zich natuurlijk ook profileren op het internet.

We zijn trots op deze realisatie en hopen dat deze website een handige tool zal zijn voor al onze professionele partners.

02 - 03/09

Potato Europe 2015